Alla inlägg den 27 juni 2011

Av julia sondell - 27 juni 2011 02:54

Hej, 

Hade bara lite att dela med mig av från midsommar.

Du förstår att på midsommar var jag i Tennviken. Någonstans ute i skogen vid havet typ something..

Där var det mulet fram tills vi hade ätit lunch. Alltså typ vid 2 tiden..

Det var soligt och fint tills vi började gå en himla tipsslinga .. Påväg uppför vägen där alla frågor var hade vi sol och gott väder. Men såfort vi vände oss om så attackerade dimman. Vi blev dränkta av fuktig och äcklig luft, och såg dessutom inte särskilt långt framför oss. Det var fruktansvärt läskigt. 


Jag har sett filmen The Mist, som ioförsig är relativt overklig. Men samtidigt enormt sannolik. Experiment görs ju nämligen av regeringen hela tiden. Och inte har vi någon jävla aning om vad dom håller på med, egentligen.

Så jag kände på riktigt att .. vad är det här? 

Vem är där, därute i ingenting?

Känslan av en okänd närvaro var grymt stark. 


Jag var helt enkelt livrädd. Åkte tack och lov tillbaka till den stora staden Örnsköldsvik och blev räddad av god öl och trevligt sällskap. 


Midsommar var obehaglig. Godnatt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards