Alla inlägg under maj 2011

Av julia sondell - 18 maj 2011 13:52

Hörde talas om ett "zombiesäkert" hus.. Finns det verkligen? Isåfall.. AWESOME!!


Börjar vara lite orolig inför lördag. Har ju inget vapen direkt. Ja, motorsågen. Men den räcker inte för att man ska känna sig säker direkt.. 


Ska nu åka och gräva upp lite ogräs, hoppas att jag inte stöter på någon otrevlig själ där i jorden. PaL !


(hade mer att skriva, men får ta det sen!)

Av julia sondell - 17 maj 2011 13:41

Hej där, vem som än skulle råka läsa detta.

Som ni säkert har hört talas om så sägs det att världen går under på lördag.

Åh vad hemskt tänker ni nu.

Men det blir rakt av värre. För såhär säger mannen som tydligen vet allt:

18:00, 21 maj, kommer det att bli värsta jordbävningen. Sen kommer människor resa sig från sina gravar och en del kommer att bli till andar och åka upp i den fina rulltrappan till himlen.


Jag tänker att, höhö nej klart att jorden inte går under på lördag. höhö.

Men gör den det, så innebär det egentligen bara att det kommer att vara levande döda överallt. Det känns ju JÄVLIGT bra. -.-

Så på lördag tänkte jag, för säkerhets skull, hålla mig relativt långt borta från en kyrkogård. SKOGEN! whaai!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards